dilluns, 28 de gener del 2013

Presentació

Hola, em dic Anna Bartolí i actualment estic a una universitat dels Estats Units. Vaig néixer a Girona (Catalunya) i fins als 19 anys vaig estar visquen allà. Però per la carrera que volia estudiar vaig haver d' anar a Los Angeles (Califòrnia).
Si voleu que us digui la veritat, no m'agrada gents cuinar, ni tampoc en ser perquè no hi dedico gaire temps. A la universitat ens han posat un treball que tracta d' escriure cinc receptes en deu dies i penjar-les en el bloc de cuina que ens hem creat.
Buscaré les receptes d'un llibre de cuina que em vaig emportar de casa meva, allà suposo que hi trobaré moltes coses i diferents tipus de receptes.
Aquesta nit per sopar he fet conill amb pèsols, estaven boníssims, vaig treure la idea del llibre de receptes que us he parlat abans. Tot i que crec q em va faltar una mica de salt, però dels errors s'aprèn.
Més endavant aniré penjant totes les pròximes receptes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada