dijous, 14 de febrer del 2013

Sopar del Tió

La taula era espectacular, hi havia tants complements i tants menjars diferents per triar que semblava tot un festival. La meva mare portava molts dies pensant en el menjar que faria per sopar, i la veritat es que s'ho va currar moltíssim.
Abans que arribessin els convidats, jo vaig parar la taula amb l'ajuda del meu pare, i mentrestant la meva mare estava preparant el pica-pica i tot el sopar.
Quan van arribar tots els convidats i ens vam asseure a la taula, era preciós veure tota la família unida i passant-s'ho bé.
El segon plat em va encantar, els canelons és un dels meus plats preferits i com que no m'agrada el conill amb bolets, em vaig ben emplenar la panxa de canelons.
La resta de la família va menjar conill amb bolets, menys la meva cosina que tampoc va menjar canelons.
Les postres, les vaig servir jo, igual que els cafès, els coulans, els va fer la meva mare i els torrons els havia portat els meus oncles.
Va ser un dia en família, de regals i Nadal, m'encanten les vacances!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada